3mni

Roots & Wings

Rapport fran Phuket, Patong!

Kategori: , Resor




Ont precis overallt idag, skulle ju som vanligt ligga i solen hela dagarna med Coccos olja, medans resten av folket ligger i skuggan med solskyddsfaktor :P Men men... livet ar ju sa enkelt och underbart har, sa lite smarta star man ut med.
Regnade och var mplnigt forsta dagen vi kom, men efter det har det varit valdigt varmt och gott om sol.
Redan handlat helt for myckat for att d ska fa plats i resvaskan, och mer lar det val bli ;-)

Nu ar det kvall har och vi ska ge oss ut och ata. Imorgon ska vi pa nan "djungeltour", vilket kan vara bra sa att jag far slita mig ifran stranden nagon dag, annars blir jag val helt sonderbrand. Och pa kvallen ska jag nog ta mej ut en svang, ar ju en killkompis som ar har samtidigt fick jag veta precis innan avresan, sa eftersom familjen inte ar sa festsugna far jag ga ut med andra. Tror iofs jag kan fa med mej brorsan nagon dag, hittade en rock bar igar som jag tror han vill till.





Ha det super alla dar hemma i snon :-) saknar er, men langtar inte sarskillt mycket hem just nu :-P

KOMMENTARER:

  • Tove säger:
    2008-11-23 | 14:39:02
    Bloggadress: http://theedge.blogg.se/

    ååååå! avis jag e! sool.. men snart e d min tur också! hihi, jag skriver ett mess å skålar då, kanske kommer fram två dagar senare men ändå =P.

    ååå du e så söt, ja om du hittar nån billig kläning i minsta storleken, som ser ut som min stil så får du gärna plocka med dig hem till kylan, hihi.

    ha det nu jäätte bra å parta inte alá rhodos där borta, du kan ju inte komma hem helt sliten hihi =)

    puuss å kraaamis

  • paulinn säger:
    2008-11-25 | 22:44:43
    Bloggadress: http://paulaontour.blogg.se/nyblogg

    jag e sjukt avis på dig och din familj. sitter där och har det gött isolen och jag fryser häcken av mig i ett vintrigt tyskland... hoppas du njuter av semestern

Kommentera inlägget här: