3mni

Roots & Wings

Tank om man inte skulle komma hem... ;P

Kategori: , Resor




Ar ju nagot klydd i Bangkok sa vi fick ett sms av resebyran igar om att dem skulle hora av sej om det blev sa att man inte kunde resa hem som planerat, I wish :P Nee, visst saknar man alla hemma, men jag langtar inte hem... D kan jag inte pasta!



Vi har varit pa en djungelsafari, jag och brorsan skulle paddla, vilket gick mindre bra. Akte in i typ alla buskar o grenar som gick, och lyckades kora upp pa stranden me haha, d ska vara jag till d ;p Men vi klara oss iaf med endast nagra blamarken. Red elefant gjorde vi med, o vandra lite i djungeln, da mamma holl pa o avlida. hon tyckte d va hemskt.
Sen pa kvallen va jag ute med Marcus och hans kompisar, var pa en Rock Bar. dar dem till o med fick ga upp och kora en lat, svenskt saklart haha! Taxin hem sen va lite dumt, alltid ska jag fa for mig att aka taxi ensam pa natten, skulle absolut inte sova over fast dem bad mej. Men jag angra d lite faktiskt, chaffisen va lite dryg... "Can I come with u. do u like thai men?" Haha. idiot... Men jag svara ju sa arligt jag kunde "No,they are so short" :P
Sen var vi pa en cruise igar, till Phi Phi oarna. De va fint varit dar innan ju. men stranderna dar e paradiset!


Handlat har jag gjort sa att jag tror jag maste kopa en xtra resvaska hem! Mamma ar valdigt trott pa mej och Emil nar vi shoppar "Koper ni en enda grej till me den dar j-vla doskallen dor jag" Haha, Ed Hardy da (L) D enda som inte ar sa kul ar storlekarna, att man har stl L i allt som man normalt har typ S i, haha. Kanner sej inte sa rolig da!


Var och byggde naglarna igar. Kostar ju en hel del hemma,. betalade 1000 Bath har (ca 250 kr), assa man vill inte hem :p





Forresten, haha, nar man gar ut far man ju se en hel del har, ar verkligen inte samma sak som hemma. och vissa grejer blir man bara acklad av, Thailandska tjejer som ser ut o vara runt 12 ar o sahar med betydligt aldre scandinaviska man. men men, sant e livet antar jag! Inte sa kul o ga ut som tjej har bara, d e mest tjejer. som ar som plaster pa killarna. Nar vi va ute var d 5 killar och tva tjejer, och i alla barer skulle dem ju dra in killarna o klanga, tills dem sag oss tjejer haha, da va d typ, oops... Vi bara skratta! Fuck free today, Pay tomorrow! Stod nagra tjejer o holl upp en skylt me den texten, d va faktiskt valdigt kul, fick man sej ett gott skratt!



Nu ar klockan 10 pa morgonen har och jag ska dra till stranden!



Pa vagen lar man val fo hora: Mycket billigt, Ullareds priser ett antal gngr igen ;p

KOMMENTARER:

  • helena säger:
    2008-11-30 | 14:43:53

    hahaha bygga naglarna hos min nagelbyggare nytt set kostar 300kr ;) hihih hoppas ni har det jätte braaa.. see snart till o komma med er, fan lite tomt nu när anna inte ringer längre hahaha Pusssss

Kommentera inlägget här: