3mni

Roots & Wings

Jobbig dag!

Kategori: Allmänt




Jobba lång dag, och söndagar är aldrig roliga på något sätt. Tur att jag ändå har roliga arbetskamrater som får en att skratta, åt dem konstigaste sakerna hade vi ett ental skrattanfall idag. Och många av dem boende får en också att skratta en del, söta små tanter som glömmer allt var 5e minut :-P Men på något sätt kommer dem ändå ihåg dem konstigaste sakerna, men eftersom namn inte är så lätta blev jag idag "den lilla tösen". ;-P Kände mej som 12 lr nåt!


Anna kom o mötte mig på jobb idag när jag slutade, senare än jag skulle som vanligt :-P Sen hängde hon med mej hem ett tag, jag va dock himla trött o inte mycket sällskap idag. Men hon åker ju snart så vill ses så får ta vara på tiden. När hon hade stuckit hem insåg jag hur mycket jag kommer sakna henne. Vem ska jag nu smsa mitt i natten när jag e rastlös o måste hitta på något? :-( Så himla trött på o säga hejdå till folk nu, på att vara ledsen o behöva sakna folk!








     

Skulle ut o festa i Fredags eftersom det var Annas sista dagar i Sverige... Men vi fastna först med min bror, och spela XBox, Rockband! Det är så j***** kul!!! Hade kunnat sitta där hela natten. Det är dock inte mycket av trummorna som jag kommer ihåg, kände mig sämst! Och sången va ju ett skämt, låter som en hes kråka efter sommaren, har nog helt förstört den, tur man inte är i gymnasiet och har sånglektioner längre :-P Men när vi äntligen kom iväg, långt om länge hade vi faktiskt väldigt kul, trots att jag är himla trött på Sverige, Malmö och uteställena redan. Va iaf en helt ok kväll, kom ihåg allt me för ovanlighetens skull, trodde jag... Men när jag kolla igenom kameran dagen efter va där en del bilder jag inte kan påstå att jag minns helt ha ha, så visst va där några minnesluckor, som vanligt :-P Och Rhodos folk tycks man träffa på överallt! Ute i Malmö, på stan i Trelle... va fasen fler skåningar än man trodde, bara det att jag umgicks väl mestadels med folk från andra delar av Sverige, o kände mig rätt ensamt mobbad för dialekten :-P













ThE wOrLd CaN sEe Us In A dIfFeReNt WaY tHAn WhO wE rEaLlY aRe












Ibland är det väldigt skönt att bara strunta i allt och alla utom dem som står en närmast, och isolera sej ett tag!
Det är kanske dags att rensa ut telefonboken på mobilen precis som garderoben... Ut med det gamla, in med det nya. Ut med alla som inte får en att må bra, alla som sårat och inte går att förlåta... Varför ska dem vara kvar i ens liv. Men det är ju lite svårt eftersom man såhär efteråt tänker mestadels på det som var bra. Men ibland får man bara nog. ångrar det inte ens ett dugg :-) Kanske rent av borde byta nr med så att man slipper fler samtal o mess, men tycker ju d skulle ges upp snart, så länge utan ett svar, lite stolthet och självrespekt borde ju finnas =/





Kommentera inlägget här: