3mni

Roots & Wings

Ledig

Kategori: Allmänt

Måndag igen, jobb för dem flesta, men jag va ledig idag :-) Jobbat hela helgen så d va riktigt skönt! Spela RockBand, X Box med min bror hela kvällen igår, ha ha, d va faktiskt sjukt roligt :D Idag har jag bara tagit det lugnt, varit hemma, käkat Pizza med familjen, skulle fortsätta rensa ut garderoben, ut med d gamla in med d nya, men kom inte så långt... Allt ligger kvar på golvet än. Skjuter upp det lite till :-P

Imorgon blir det stan med Anna, ska bli kul. Vi ska träffas så mycket som möjligt nu innan hon sticker. Och shopping är ju absolut nåt av det roligaste som finns, shoppoholic som man är  ;-)

Sen blir det DK i helgen, Bea och Edi kommer hit och sen ska vi till Karen över helgen. Så det kommer bli precis som vårt lilla Rhodos kollektiv igen för en helg. Fest a'la Rhodos style!


Rhodos Reunion den 25e Okt, i gbg... Ska bli jättekul o träffa alla igen!!!










 

Från när jag va o och hälsade på Frida och lilla Elina på BB. Mina små kusiner. Nellie med Elina, ett dygn gammal <3





Jag & Emil (lillebrorsan) med Elina














Tänkt en del på sistone, så himla trött på att jag alltid släpper in folk för mycket, litar på folk man egentligen inte känner eller vet någonting om. Men som tur e har man lärt sig o stänga av sina känslor när d behövs. För dem flesta sårar en ändå i slutändan.
Saknar min Eve, ska ta mig till henne så snart som möjligt nu! Blir alltid glad när jag pratar med henne :-)







Aight, Adios då gott folk, nu ska jag ut o gå en runda med min bebis, världens mysigaste valp! Och sen ska jag sätta mig o kolla lite resor och lyssna på Love in this club som jag lyssnat på nu om o om igen i 2 dagar, ha ha. Har en tendens att lyssna på en låt jag tycker om tills jag spyr på den, samma med filmer =P Ha d gött allihopa!








 

I'd never chase u, I'd rather just replace u








 

Kommentera inlägget här: