3mni

Roots & Wings

Snart Måndag :D

Kategori: Allmänt




Imorgon är det Måndag och det gör mig överlycklig, för jag är ledig, äntligen :D



Helgen har alltså mest bestått av jobb, veckan också för den delen.
Den enda avstickaren var i Fredags, efter att jag slutat jobb körde vi upp till Gbg. Emil, jag och kusinerna Hampe o Simon. Såg Europe som spela där på kvällen! Klart värt resan :)Vi va där i några timmar innan och gick lite på stan. När vi sedan gick till Götaplatsen där dem skulle spela för att få bra platser, va där redan smockat me folk. Va ju tydligen nåt annat jippo där innan. Men glad blev jag för jag fick då se Nanne Grönvall som dök upp helt plötsligt på scen. Diggar henne jag :D
VI åkte hem igen på natten, man skulle ju jobba på Lördagen :P



Imorgon ska jag hem till mamma. Ska tvätta och förhoppningsvis är lägenheten fixad när jag kommer hem sen, fungerande avlopp är ju en fördel! Sedan ska jag försöka packa lite mer, för d e ont om tid till det sen. Åker ju på Lördag till Götet, och sedan 04:30 på Söndag morgonen flyger vi till RHODOS :D Och ska jobba alla dagar innan så ska försöka att inte vara ute i sista minuten, natten innan, för en gångs skull :P Medresenärer blir så nervösa, Sara har väl redan packat färdigt för 2 veckor sen hon :P




EUROPE


      





KOMMENTARER:

  • stina säger:
    2009-08-17 | 18:36:39
    Bloggadress: http://stinaholmlund.blogg.se/

    haha jaa jag kommer ihåg det, haha..

    aah, men jobbar bara två dagar där nu...och tro mig, jag har inte saknat det!

    Allt bra me dig?

    Jag vill också åka till Rhodos!!!!!

Kommentera inlägget här: