3mni

Roots & Wings

Flytt!

Kategori: Allmänt


(L)



Fått lght, så d blir flytt på söndag! Liten etta mitt i Malmö. Ska man bli stadsbo då! Kommer sakna livet på landet lite, kunna gå ut me hundarna i pyamas, eller ligga o sola på gräsmattan om sommaren, o att alltid ha familjen omkring sig. Men lär nog va här en hel del ändå, ligger ju så nära jobbet.
Inte en chans att jag kommer hinna packa allt! Barndop imorgon, lilla Elina <3 Jobb på Söndag men slutar redan 12 som tur är. O rummet e för tillfället kaos. Har bara slängt ut allt.
Började packa, bara kläder, skor o handväskor tar ju upp 4 flyttkartonger liksom :-P Shit! Visste jag hade mycket, men inte så mycket.... Nu blir d mindre av shopping dock, o mer spara o vända slantarna! Fast fick senaste igår hem lite kläder jag beställt, vilket jag hade glömt bort med :-P Inget mer av d nu iaf! Skärpning!

 
Nelly, Efashion




Röran! Inte bra på att packa o rensa ut, så hemskt att slänga saker. Allt har liksom sentimentalt värde tycker jag. Därför tröttnar jag och ger upp, och det lämnas så här!




Jobb idag sen var jag och mamma på IKEA! Hatar att gå på IKEA annars, så tråkigt och känner sig som en riktig Svensson typ, fast i ett fack. Men d va ju så illa tvunget nu. Va kul, och min snälla mamma köpte grejer åt mej som behövdes :)




KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2009-02-27 | 20:25:47
    Bloggadress: http://oneworldonedream.blogg.se/

    Du vet att det bara är att säga till när du vill ha hjälp!! =D

  • Anna säger:
    2009-02-28 | 15:53:03
    Bloggadress: http://oneworldonedream.blogg.se/

    Nej, sitta i en kyrka när man mår dåligt är inte det bästa.. Men jag hoppas att du klarade av det, så du inte drog alla blickar till dig!! ;-) Jag har varit och ridit idag. Det var riktigt skönt när solen var uppe!! Red ute på deras ridbana. Kram

  • gila säger:
    2009-03-03 | 23:27:57
    Bloggadress: http://levdindrom.blogg.se/

    Hehe jag kan intelägga in den!! Den är ju i ett format man hade på stenåldern! TYP. Och det man gjort får man stå för! Hahahaha :) sleep tight!!

  • kattis säger:
    2009-03-08 | 02:42:05

    grattis till lägenheten :)kram!

Kommentera inlägget här: