3mni

Roots & Wings

Nostalgi

Kategori: Allmänt



ผมต้องการให้คุณจำไว้เสมอว่า
ถึงแม้ความคิดคำนึงของผมจะไม่ได้แสดงออกมาเสมอๆ
แต่ผมรักคุณ และผมจะรักเสมอ
มากกว่าที่คุณจะรู้ได้


I want you to remember,
though my thoughts don't always show,
I love you and I always will...
more than you know



Jobbat I svedala idag! Efter jobb mötte jag upp Anna och vi gick och solade. Skönt som fasen! Gick och tog en fika efteråt.
Jobb imorgon 14:00 - 20:45.
Såg TV4as Thailand program idag, visade lite fr EBS, där jag vill gå till vintern :-D Som Anna och jag snacka om idag, alla utbildningar är bra. Med denna kan man jobba vart man vill i världen ocg det är ett himla bra xtra jobb att ha hemma också.
Nu är jag väldigt trött, då jag faktiskt för tillfället lyckats vända dygnet till det normala, nästan iaf :-p Blir trött typ 8 om kvällarna helt plötsligt, och vaknar tidigt för det mesta. Somna iofs ett tag när jag kom hem idag... så kanske inte somnar så tidigt idag.


Shoppat, London

Dålig på att höra av mej, kanske finns en anledning?! Koppla o låt mej va då! Och menar absolut inte mina vänner nu, bästa (L) Dem jag vill ha i mitt liv vet om d, men även om jag älskar att ha folk omkring mej alltid, så ibland måste man bara va för sej själv, koppla bort alla för ett tag.
Jag visar d när jag verkligen känner d, kan inte tvinga fram d... tar tid! Ju mer nån trycker på, ju mindre intresserad blir jag!

Ska se Vänner nu, och snart sova!

Ha d gött alla!  /เอ็มม่า





Fick detta kortet av min mormor och morfar när jag fyllde år. Dem tyckte det passade mig... Fattar inte varför ;-P





KOMMENTARER:

  • eve säger:
    2009-01-29 | 14:08:09

    Kortet passar in på dig perfekt, party och alkohol, det är du emma :) iaf några månader varje år :P

Kommentera inlägget här: