3mni

Roots & Wings

...

Kategori: Allmänt



Så var det nya vecka igen, o helgen över. Helgen innehöll iofs mest jobb. O på Lördagen bestämde jag o Anna att vi skulle vara hemma hos mig o ta d lugnt bara. Men eftersom mamma mådde mindre bra, efter sina utsvängningar dagen innan... så blev det att vi fick åka till Sölvesborg o hämta hem Emil o kompis, kl: 02. Hysteriskt kul ju! Innan vi hittade dem i röran, o blivit kallad en hel del saker för att jag inte mindes exakt vart campingen låg. Visst mitt lokalsinne är kasst, men hundra campingar o massa folk klädda likadant, hur lätt e d? :P En full bror hitta vi iaf (han va visserligen ganska rolig) :P Blev en lång färd hem, med många pauser av diverse anledningar. Sjukt avis på dem iaf, tur att dem fick frysa o lida en del. Men nu är d över, o ett år tills nästa gång, eller kanske inte, finns ju en Sweden Rock Cruise i Okt ;)
Kom hem runt 5, sov några timmar. Skulle jobba söndagen men för en gångs skull i världshistorien va där för mycket personal, o jag fick gå hem. O fira farfar som fyllde år :)
Igår va d jobb o sedan en tur till Jonas i Trelleborg.
Idag har jag varit ledig, bara varit hemma o packat lite eftersom d inte finns tid till d sen. Mår kasst nu, inte ofta jag är en hel dag i lägenheten, o d märks av. Jävla dålig luft, har bara lust att sova.

KOMMENTARER:

  • gila säger:
    2009-06-10 | 10:03:04

    Dom kunde ju åkt med min syrra hem, hon var där och körde hem vid den tiden. Och så bor dem typ 1 km ifrån varandra :P

Kommentera inlägget här: