3mni

Roots & Wings

Söndag!

Kategori: Allmänt




Jag är så dålig på att skriva för att jag inte har någon dator just nu, sorry alla som e irriterade på detta :-P




Sitter hemma hos mamma nu. Ska jobba ikväll. Var ute igår med Anna, d va kul :) Träffa en arbetskamrat, fick damma av spanskan lite haha.. duktig jag var va Anna? ;) Inte mycket som va rätt där. Mindre kul att gå hela vägen hem, Anna klagade ungefär en gång i minuten hur ont hon hade i fötterna! Vi vaknade vid elva, en timme missad sömn blev d ju. Ser ut som kriget så blir hem o städa efter jobb.

Jobb igen imorgon, men slutar tidigt så ska nog en runda på stan med Anna på eftermidagen. När hon slutat jobb då. Jobb Tisdag och spinning på kvällen, fattar inte avd jag gett mej in på, eller blivit övertalad till av Frida. Kommer ramla död ner :-P Jobb i Svedala på Onsdag och sen ska vi soola! Så här blek har jag nog aldrig varit! Då har jag jobbat 8 dagar i rad o hoppas jag får va ledig på Torsdagen!

Så varmt o skönt väder o solen e framme idag, skönt med tanke på att det snöa för 2 dagar sen lr nåt :-P Saknar solen o värmen, längtar enormt till sommaren... bad, grillning, marknader, glass o allt som hör till. Längtar till juni, till vi ska dra. 2 dagar innan kommer Bea, Edi o Sara ner! Vi ska lyckas bo 4 pers i min lilla lght, haha! men d går nog bra! Ska till Bea i Maj först, till Edis födelsedag. Saknar dej Bea!
På tal om Rhodos, världen är liten när d är folk till och med på mitt jobb som känne rigen en från Rhodos. Alla känner apan, apan känner ingen känns d som ibland... :P






<3   RhOdOs   <3





















'

KOMMENTARER:

  • gila säger:
    2009-03-30 | 11:39:46
    Bloggadress: http://levdindrom.blogg.se/

    Å å jag vill också till Rhodos :( har aldrig varitdär.. :(

    Kan du inte ta med filmen du och Anna tittade på från ES?? :) på fredag alltså?

  • Bea säger:
    2009-03-30 | 22:56:43

    Saknar dej med gumman!!!

  • kajsa säger:
    2009-04-10 | 12:29:15
    Bloggadress: http://barrets.blogg.se/

    Vilka härliga Rhodos bilder,skulle vilja åka ditt någon gång.

Kommentera inlägget här: