3mni

Roots & Wings

Onödigt vetande

Kategori: Allmänt



Här kommer lite bilder från förra helgen, har bara varit för seg för att lägga in dem på datorn. Den spenderades med Anna, Mina sista kronor gick till shopping dagarna innan så det blev att sitta hemma och uggla hela helgen. Men man kan ju ha kul för det ;) Som dem två idioter vi är!



Flurryn är en stor del av vårt liv! Himmelskt med Marängswiss Flurry <3


 
Anna är en stor del av mitt liv, för jag ser henne för ofta, mer än jag behöver, mer än vad som är sunt för min hjärna ;P Anna är dock den enda här nere i Skåne (förutom jycken min) som står ut, och orkar umgås med mig, därför blir hon objektet i alla mina foton o videor hah

!

Vi såg Eurovision, vi var (ok jag var, inte helt nöjd)



"Hej bloggen, ånej här är jag heelt osminkad " My life is over :O But "I know you love me"(Koppla söndersolad blondin fjortis ironin)



En dag var vi på Mc Donalds! Det brukar inte hända så ofta (ironi). Här e Anna, så glad hon kommer bli för denna bild, Anna o pantbanken! Jag fick iaf gratis glass, så snällt, för d tog så lång tid. O jag valde den billigaste "du får välja vad du vill o du väljer det billigaste vi har" sa tjejen i kassan. Ja, inte är jag girig inte :P





O nu kommer hon bli ännu gladare, Anna du är på YouTube haha!!! Hade du berättat för mig hur man laddar upp videor här hade detta inte behövt hända. Men... to little to late!









KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2009-05-27 | 19:52:30
    Bloggadress: http://oneworldonedream.blogg.se/

    Hahahaha!! Någongång ska man väl hamna där också i denna it-värld!! hahaha!!

Kommentera inlägget här: