3mni

Roots & Wings

Emotionell cirkus

Kategori: Allmänt



Jädra dag!
Blir d likadant imorgon sover jag bort den. Just dem här dagarna är dme värsta som finns, d e fan inte rättvist, varför får inte männen utstå nåt lidande i samma styrka.
Hela dagen har jag mått skit, så ont i magen att jag spyr. Är arg som Sören ena stunden, gråter nästa och gapskrattar åt mig själv i vissa stunder. Bordeline eller nåt!?
Dessutom är jag så otroligt klumpig, kan inte ta i något utan att tappa d eller ha sönder d. Gömmer undan värdefulla saker för mej själv i dessa stunder ;P D e faktiskt sant, jag har ihjäl d annars.


Hunden var dessutom på rymmen nyss, mitt i natten. Tog sej ut genom staketet på nå sätt. Så jag va ute o letade efter henne i byn i Pyamas shorts o Foppa tofflor, i regn tackar!


Tömt d sista ur lägenheten ikväll iaf jag o Emil, och städade den. Lämnade nyckeln också så nu är den ett minne blott...
Och det är så fint här hemma nu, liknar en klädbutik med uppradade skor på hyllan o klänningar hängandes på den nya klädhängaren. Sen om familjen tycker d e lika kul kan ju diskuteras ;D






Beställt en söt väska till min lilla rosa dator:


KOMMENTARER:

  • Zandra säger:
    2009-10-29 | 07:44:15
    Bloggadress: http://mysigajag.blogg.se/

    Är oxå näåra o köpa en rosa dator.. såå fina. Men hittar inga bra vöskor till. datorn är en 10 tums. Har du några förslag?

  • Bea säger:
    2009-10-29 | 10:48:42

    haha ja har haft en liknande dag igår. inget som gick som jag ville. Såna dagar e bättre att sova bort.

  • evelina säger:
    2009-10-29 | 16:14:03

    emma, du gör inget annat än att shoppa din lilla lus :)

    Är inte ett dugg avis på dig som ska åka bort. Hellre stannar man ju i det fina vintersverige :)

    Hrm..

    Pusssssis kramis

Kommentera inlägget här: