3mni

Roots & Wings

Prinsessdagen

Kategori: Allmänt




Jag, Fanny & Nathalie

har verkligen hittat varandra! Det blev en ttrio av dem 3 största idioterna på ön, o d händer alltid nåt flippat omkring oss. Det började med mej o Fanny och en sten... Vi har nu tagit till oss lilla Nathalie och nästa äventyr lutar åt en av kossorna på El Carreton!

Vi hade en prinsessdag ganska nyligen bara vi 3! Spec som vi ör, o bättre än alla andra bestämde vi oss för att vara adliga en kväll...


Outfiten bestod av "Fuck me I'm famous" tröjan fr Escapes barrunda o en tiara som aldrig fick lämna huvudet under hela kvällen. Alla fick en egen slogan passande personen sj på baksidan och en titel på framsidan



Fanny (MISS TURKEY): Klamydiahålet here I come
Alla som känner till plaza känner till Klamydiahålet, o Fanny e drottningen där ;P

  

Nathalie (MISS SWE): The good thing about Aids, you can only catch it once
N skulle ragga denna kväll, inte många so nappade tyvärr man kan undra varför =/


Jag (MISS PAcKadISTAN): Child Sex Tourist
Fannys underbara lilla påhitt, Pakistan (Packad-i-stan) för att jag tydligen som jag hört miljoner gngr ser ut som en b***** och det andra vet jag inte vad hon syftar på ;P

  






Vi började Prinsessdagen på Playan!



Och fortsatte kvällen lika adligt...




Kommentera inlägget här: