3mni

Roots & Wings

Svensk vardag

Kategori: Allmänt



Då var halsflussen över iaf tack o lov, pencilin is the shit ;)
Tillbaka till dem svenska vanliga vardagarna nu, lugna och planerade. Även om det är kul att träffa familjen igen så saknar jag att ha folk runt omkring mig alltid. Lite abstinens. Hatar att vara ensam!

På Lör gifter mamma sig och meningen är att jag ska kunna låten till dess. Inte övat o kan inte texten, och med en halsfluss och Gran Canaria förstörd hes hals... Kommer inte låta ok :/

Helgen har varit lugn. Bara varit hemma. Igår va hela familjen på Kiss konserten, så jag var hemma hos Frida och åt och såg film, myskväll :)
Lite irriterad över att jag missa både Kiss o Sweden Rock Festival, men är man fattig så är man.
Idag var vi i stan jag, frida & Elina. Svensk shopping, saknat!!
Även om lilla Elina har ett humör som styr oss alla, så är d så kul att spendera tid med henne och Frida igen. spec nu när hon går och pratar så smått, och har blivit så duktig. Förstår allt man säger också. Helt halvår har ju hunnit gå, hon har växt mycket.

Bytte min Dermal Anchor piercing idag, vilket gjorde sjukt ont, nästan som att göra d på nytt :/ Vit sten nu istället för den tråkiga plattan.
Byggde naglar också, saknat att ha naglar. Lösnaglar för 2 Euro va d som gällde på Gran Canaria :p




Elina förra året <3



Nu ska jag ägna lite tid åt dumburken, för d har man verkligen saknat, TV!



Btw, Anna så suger d att du inte är här nu när jag e hemma, ska du i USA o göra tönt?! :P



KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2010-06-16 | 00:56:54
    Bloggadress: http://oneworldonedream.blogg.se/

    så det är från dig som din mor tycker att det är dags för mig att komma hem igen! ;) miss u crazy..!

Kommentera inlägget här: