3mni

Roots & Wings

Den som uttråkad är...

Kategori: Gran Canaria



Då finns d väl inge bättre än att spåra på Facebook, för alla oss töntar iaf?! Det roliga är dem diskussioner som när man sedan läser igenom dem låter helt absurda, ingen som inte varit där fattar nåt ändå, så varför publicerar man allt... Jo för d är så jäkla kul, o för vi har inga liv ;D





(Min Status:)

"Why were you crying last night and where is your friend from Pakistan that you always were hanging with before?" D e tur att folk här e så duktiga på att berätta vad jag gjorde i Lördags eftersom jag inte vet, nån mer som vill yttra sej? Btw Sara Delorén, det var dej han syftade på med Pakistan ;)



Sara Delorén
hahahaha jävla marcin som förstört mitt ursprung..nu tror ju ALLA att jag e en pakkijävel...hahahah
Hahaha, d roliga va att d va inte ens han denna gång, han trodde verkligen du va d ;) detta va en helt okänd kille. Har ingen aning vem han är men han verkar ha en jädra koll på mej, lite scary :P
Förresten trodde Marcin jag va jugge i ett bra tag, han har inte alla höns hemma ;P
hahahah, jävla många stalkers du har... kind of like me. ;) hahaha
Emma Nilsson
D e för jävligt, vet dem inte att jag luktar vitlök :P
Sara Delorén
haha vissa tänder ju hårt på det... det är lite olika det där ;)
Emma Nilsson
Hahaha, vitlökssex vem tusan va d jag diskutera det med, haha jste Adam! Han va riktigt på den iden asså...
Sara Delorén
HAHAHAHHA juste naaaw Adam..crazyboy HAHAH





(Bilder som vackte liv i Axel...)

  

Axel Carlstrand
haha, bröst efter bröst:)
Vi skulle ju jämföra, tror dock Sara vann :(
nej, det är ju de som är grejen... när tjejer jämför bröst och tar kort på det finns de inga förlorare:p
alla vinner:)
hahah jag vann brunheten, men snygga bröst, det har vi båda emma :D
Hahaha, alla av manligt kön kanske ;)
Klart Sara ;D
boobie friends =D
men... det är klart att tjejer tycker om att se på bröst... det har väl mer att göra med att man är människa än man/kvinna
Best boobie friend forever, BBFF ;) Har du kanske rätt i Axel, men jag gillar rumpor bättre :P
same here.. eller ja, jag tycker att svanken är bäst fast det bygger ju ofta på en snygg rumpa. men bröst är ju alltid boobisar
Haha so true Emma, we are BBFF!!
jag gillar brösten mer, dom ger hela formen liksom, men rumpan spelar stor roll också ;)
Haha va fan vilken skum diskussion vi kom in på :P
jag gillare!
Axel Carlstrand
skum och skum... tänker tillbaka på skumma diskussioner jag haft om sex och allt omkring, det här är ju till och med barntillåtet;)
bröst är ju klart fina, men allting handlar ju om kontrast till resen av kroppen
så sant så sant, det ska vara kurver, men inte för mkt eller för lite.. alltså, vi är perfekta Emma. BBFF!
Snyggast ;D


(Vart d här fortsätter vill inte ens jag veta, later oroande) :P







(Och så dem där klassiska stunderna vi aldrig glömmer...)




Ida Crüsell
jag svär det var en kamel. Förövrigt ser den tjejen fräsch och pigg ut,, nån som har hennes nummer?
hahahaha omg... wee(d) had a really good time ;)
haha.. tror du sitter för kamelen..:P
HAHAHAHA
E diskussion det nya "möte" eller? haha diskuterades aldeles för mycket i A lghtn denna dag :P





(Min Status:)

I lordags natt badade jag Linda Andersson i diskmedel, ett intimit men hysteriskt kul minne jag aldrig glommer, och hon forsker komma ihag ;) Duscha for ovrigt sjalv i WC rengoring efter d. Word of advice: smorj aldrig in er i skokram!

Haha,, gumman då! *du är Inte klok* :P
Haha jag vet :P D va carneval, o vi gick in for det med utkladnad. Skokramen va en budgetform av kroppsfarg ;)
då har du ju lärt dig konsekvenserna av att vara ekonomisk :D
Låter himla roligt dock !!! ;)
haha d har jag sara ;) D va kul Marie, lovar skrattattackerna va manga!
:P

Marie Johansson
Jobbar du där nere nu gumman, för utbildningen är väl klar för länge sen? ;)
galet, videon ska ut videon ska ut.
Nee jobbar inte nu marie, letar jobb :) Men du kanner mej, lite seg :P Jobbade innan, men inget jobb som passa mej. Ida tro mej, ska bara censurera mitt ass sen ska den ut ;)
hahahaha psykfall...vadå censurera??!!! ;-)
Haha men jag star ju i underklader o badar Linda o min rumpa syns i videon hela tiden, ofta jag vill mamma ska se d dyka upp har ;)
Hej mamma forresten *vinkar* ;D Vet att du spionerar
aaaaaaahahahahahaaaaaaahahaha du e sjuk. Tror att inget förvånar henne längre. Hon har nog tappat hoppet helt enkelt mohahahaha.Men vafan rumpan e ändå svart så det e lungt ju....;-)
Hahaha du har nog rätt! Stackars mamma! Alexis fick kamera och kabel igår, men så fort han är klar med den kommer bilder och videos ;)
Ja du men kamera javeln dog (batt) och jag vet inte hur fan jag ska ladda den nu hahahahahaha
Haha humor! ok om jag e vaken fortf inatt så lämnar jag laddaren på NK inatt. Men ska inte ut, hör och häpnad så kanske somnat :P
yeah sure......Hamta laddaren faaaan!!! Nice try men du kommer inte undan. Jag SKA kolla pa de dar videosarna...aven om jag sa ska behova kopa en ny laddare....:-P
hahahahha
Du e sjuk!!!
HAHAHAHA




Kommentera inlägget här: