3mni

Roots & Wings

Self destructive behavior

Kategori: Gran Canaria



Idag känns det som att skallen ska gå i tusen bitar så tar mej ingenstans. Inte lämnat lägenheten på hela dagen jag o Sigrid. Ute sken solen hela dagen, ångest :/
Puerto Rico igår! Jag, Karro o Sigrid :) Vi hade riktigt kul, men brände för mycket pengar och hjärnceller och vi mådde som vi förtjänade idag alla 3. Vaknade 3 st i Malins säng, varför kan man undra :P Sen är det alltid lika kul att skämma ut sig inför sitt ex som man vill ska se att man klarar sej så fint utan dem ;P Men som tur är dem flesta som känner mej vana vid mitt beteende så d va inget nytt direkt...
Nu blir det lugnt tills på Lör. Rehab dagar o solning!
På Lör äre Going away party hela gänget som är kvar. Stranden på dagen, middag på Mono o sedan utgång. Ska bli kul, o blir sista fest tillfället med allihopa :(


Nu ska jag sätta mej med mitt ömma huvud o försöka plugga in en låttext min kära mamma beordrat mej sjunga på hennes bröllop. Synd bara att man knappt har några stämmband kvar efter denna vistelsen!


Hasta Luego <3


Kommentera inlägget här: