3mni

Roots & Wings

Nattetid

Kategori: Gran Canaria



Jag saknar att shoppa. Lasa bloggar, internetshopping och bara ga i affarer. Langesedan det gatt sa har lange utan att jag fatt shoppa ens ett par skor ;P Har ar vi glada nar vi hittar ett nagellack pa Mercadona for 1 euro. Abstinens!
Har som tur ar ett par sprillans nya heels dar hemma som kom efter att jag akt. Mamma ska fa ta med sej dem, och lite andra saker jag saknar ;) Hon packar ju anda aldrig fullvikt :P Jag har ju lyckats ha sonder 3 par skor sedan jag kom, och fatt klacka om ett par. Sa har ska man behova leva med endast 4 par att valja pa :/ Dagens I-lands problem!
Sa om du nu ska lyckas hitta nagot du tycker ar positivt med GC mamma - det botar mitt shoppingmissbruk!






Halloween idag!

Alla ar val utkladda och ute o festar. Mina roomies skulle till Puerto Rico ikvall igen och fira dar. Jag hoppar hela grejen och later min mage bli helt bra, eller hoppas pa det. Ar det inte ok imon far jag nog overvaga andra anledningar och ga till lakare IGEN, suck!
Sa sitter sjalv hemma, lr mitt andra hem borjar det snart bli. Men har finns ju internet och filmutbud. Hemma pa Las Olas har vi snart sett filmerna pa vara datorer 10 gngr om. Vet inte hur manga gngr jag o Carro sett Bambi haha, o dem flesta andra Disney filmer med for den delen.

Imorgon ska jag till Tango o prata med chefen, som ringde idag. Sa far vi se hur det blir, nar och hur mkt jag ska jobba :) Ska bli skont att ha nat att gora om kvallarna iaf, borjar bli rastlos!



KOMMENTARER:

  • En som funderar på att besöka GC snart säger:
    2010-11-09 | 04:51:29

    Hej!

    Hur varmt har ni det på GC nu i november?

    Regnar det mkt eller är de värt att åka ner dit?

    Kan du rekomendera nån spec. del av GC? Kanske även ett hotell??

  • Stina Holmlund säger:
    2010-11-09 | 20:45:08
    Bloggadress: http://stinaholmlund.blogg.se/

    Hej gumman!

    Hur är allt ?

    Tror tyvärr inte att jag kommer kunna åka till GC över nyår:( jag och jeppe håller på att köpa lägenhet, så alla pengar kommer gå till det ! Men Ska försöka se om jag kan hitta någon billig resa:)

    Vet du ungefär hur länge du kommer stanna?



    Kram på dig!

Kommentera inlägget här: