3mni

Roots & Wings

Que pasa?!

Kategori: Gran Canaria



Da gor vi forsok nr 2 med Antibiotika! 7 dagar utan party och nattliv. Vet att jag varit sjuk en hel del sen jag kom hit, men egentligen ar det ju bara for att jag aldrig blir riktigt frisk. Sa gick till lakare harmodagen och fick nagot utskrivet. Far val se vad som sker nu. Bihalsinflammation och nan infektion i halsen var det tydligen!
Borjade for nagra dagar sedan med tabletterna, men sa fick jag ju avbryta da vi skulle ut i forrgar... kan ju inte sitta hemma ensammen nar alla andra e ute, angest ;P Sa borjade om kuren idag igen!

Idag har Lene och jag varit och shoppat. Trodde inte det fanns manga i denna varld med lika stora shoppimngproblem som jag, men hon var inte nadig :/ 6 par skor tankte hon plocka pa sig innan hon borjade rakna och insag att hon kanske vill ata nagot dem sista vekorna innan hon drar hem...
Vara andra 2 roomies ar och jobbar nu, vara sota plaza prs ;) Sa vi tog oss en shoppingrunda och middag pa Salle for old times sake. Far forsoka ha lite kvalitetstid med mina roomies (sarskillt Lene som drar hem snart) sa att dem inte blir sura for att jag inte ar hemma sa ofta ;)

Jobbar inte full tid annu, men chefen fr mitt gamla jobb pa restaurangen ringde for nagra dagar sen, och det verkar som jag ska borja dar igen nasta manad :)

Inbillar mig att min spanska borjar bli lite battre, vill lara mig iaf. Sa tycker d e ganska bra nar man e ute och handlar osv och folk inte kan eng, da maste jag ju ge det ett forsok. Ska bannemej kunna spanska innan jag aker hem denna gang!

Idag har jag laddat min spanska mobil antligen iaf, sa kan hora av mig till folk igen, sorry :/

Langtar tills mamma kommer den 15e <3 (Och glom inte mina nya heels mamma)














KOMMENTARER:

  • Josephine säger:
    2010-10-28 | 18:50:23
    Bloggadress: http://josephinesandstrom.blogg.se/

    Hittade dig i Stinas blogg och innan dess på Agnes facebbok så kikade in. Är det ngt drag på ön? Har varit där nere massa och även jobbat så jag och en vän tänkte åka ner över nyår:)

Kommentera inlägget här: