3mni

Roots & Wings

i 246

Kategori: Gran Canaria



Blev en spontan utekväll igår då. Orkade dra min stela gamla kropp ut en svängom ;P Får ju ändå passa på och parta lite med tjejerna nu medan jag fortf har pv-fritt. Kul hade jag iaf, som Carro nämnde idag så tyckte jag tydligen att ALLT var hysteriskt kul!Trillade visst av en stol med, men då fick ju dem andra sig ett gott skratt också :)
Idag följde en lugn hemmakväll. Vi sitter och kollar på SATC 2, sett den några gngr och den är lika bra varje gång. Vill gärna ha Carries liv! Så här sitter vi och käkar lite onyttigt och känner oss deigiga. Kan också berätta att jag druckit diskmedel idag (av misstag). Det smaka inte alls gott konstigt nog. Fy fasen, känner fortf smaken i munnen




Malin kom ju och hälsade på, men "råkade" missa planet hem och stannade här med oss :)





Amadores





'










Kommentera inlägget här: