3mni

Roots & Wings

Zero ambition

Kategori: Gran Canaria



Va ju bara sådär 2 veckor sen jag va sjuk sist, så varför inte en repris liksom...
Livet känns ganska surt just nu när jag legat i den här jädra sängen i tre dygn. UVI, feber och svullen hals. Hade god lust att be någon sätta ett skott i pannan på mig i natt när jag dessutom började spy som en idiot. Sov mestadels av natten på wc, och resterandes blev jag väckt upprepande gngr av min pv som ville vara säker på att jag fortf andades :P
Aldrig fattat vad folk gnäller om som haft UVI, men nu fattar jag verkligen. Helt obegripligt ont gör det, o livrädd blir man ju när man upptäcker att man kissar rent blod :/
Hoppas jag e något bättre imon iaf, vill helst inte behöva bege mig till sjukhuset en andra gång.

Tove har kommit till GC nu, lagom till jag är sängliggandes stackaren! Hann umgås med henne ungefär ett dygn innan jag blev såhär. Men som tur är tar Malin o Sigrid hand om henne en del. Sigrid som ju hade biljett hem o satt på flygplatsen igår, men ånga sig och åkte tillbaka ;P Galen den bruden! Men glada blev vi :)

En dag i taget heter det ju, och det konceptet låter väldigt fint just nu. Annars känns det inte som att man kan förvänta sig mkt av livet i tillfällen då man mår såhär!


KOMMENTARER:

  • Stina Holmlund säger:
    2011-02-01 | 10:30:10
    Bloggadress: http://mondoblog.se/mikkastina

    Men shit vad du är sjuk hela tiden :(

    Stackarn ! Inte lätt att vara Emma, hehe!

    Hur går det med jobb? Hittat något än?



    Haha, kul att hon sa att jag passa i ljust hår :) glad jag blir:)!!



    Nu är det ju inte allt för långt kvar tills vi ses :)



    Kram på dig!

Kommentera inlägget här: