3mni

Roots & Wings

Nakenhund

Kategori: Gran Canaria

Min stackars bebis är naken. Liknar en kinesisk nakenhund, ingen vacker syn. Öronen ser ännu större ut dessutom. E låste in sig på toaletten och rakade av honom all päls. Jag är minst sagt arg! Ok det är varmt så det var skönt för honom, men han kunde ju gjort det lite snyggare :(

Fick flashbacks från när jag var liten. Jag och min kompis hade varsin ponny. Och när man är liten finns det inget roligare än att fläta man och svans på sin ponny. Men mamma och min kompis mamma bestämde sig för att det var jobbigt med långhåriga hästar och snaggade våra söta ponnys, ända in på pannluggen!!! Helt renrakade var dem, och mobbade blev vi på hoppträningen! Tack mamma för detta TRAUMA








KOMMENTARER:

  • Stina säger:
    2011-07-11 | 20:02:41
    Bloggadress: http://stinaholmlund.blogg.se/

    OK trevligt :)

    Ni ska väl till Playa de las americas?

    Då måste ni gå till La Terrazza Del Mare för att äta och dricka goda drinkar! Jag och Jeppe gillade det stället så mkt att vi va där varje kväll, haha! Det ligger nere vid stranden!



    Enligt dom som jag pratade med på ön så är det lätt att få jobb där! Såg flera skyltar på nattklubbar/barer att dom sökte personal!



    Hoppas att du gillar ön och att ni flyttar över ;)! Jag tycker att den är mkt renare än GC!



    Kram på dig!

  • Paulinn säger:
    2011-07-29 | 17:44:58

    jo detta minne har jag oxå, kan ju oxå tillägga att vi båda tjöt och skrek när vi fick se det... men våra mammor e inte snälla, överger oss avbockade på ett fält och cyklar efter samma ponnyjävlar som kastade av oss oskyldiga barn!

  • anna säger:
    2011-08-01 | 18:54:02

    Känsliga

  • Emma säger:
    2011-08-02 | 02:36:36

    Ja man kände verkligen att man inte hade ett skit att säga till om, fast det var vi om fick skumpa omkring på nakna ponnys i några veckor. Det var faktiskt ett ärr i uppväxten mamma!

Kommentera inlägget här: