3mni

Roots & Wings

Grekland

Kategori: Gran Canaria



Idag kom jag och tänka på gamla goda tider...


Sommaren 07 och 08. Gud vad jag saknar att sitta och planera och längta efter Rhodos. Första sommaren med Stina, Marie & Kattis. Då vi inte hade en aning om någonting. Vår första säsong utomlands!
Sommaren 08 då jag o Bea satt o prata Rhodos varenda dag tills vi äntligen fick åka tilbaka :)
Och nu när jag dessutom har Tove här på GC, kommer det upp många minnen.

Saknar sommarkänslan man hade där. Finns inte här på samma sätt då det är sol året om. Grekisk atmosfär och grekisk mat :) Tzatziki <3
Saknar
Swedco, Elli beach, Anapolis, Strawberry daiquiris på danske baren, FittBritt Cappuccino o Sura Fittan shots på African (I know, hemska namn haha, men när man jobba där blev man lite rubbad i skallen), Blåbärsshotsen på No Name, Storshopping på Terranova.
Saknar gapskratt och fyllemat på Grister Mill aka Mr Grill (Sambuca and me = talfel), saknar Bea, Stina, Evelina, Sara och alla andra Rhodos människor jag inte sett på så länge

















Kommentera inlägget här: