3mni

Roots & Wings

Morgonstund

Kategori: Gran Canaria



Tror jag har vitamin och järnbrist för tillfället... Levt på Tonfisk och tomat dem senaste dagarna, det är det enda som inte får mig att tappa aptiten. Så känt mig helt snurrig och seg. Enda fördelen är att kläderna sitter betydligt lösare ;P
Men idag när jag vaknade hade vi Jordgbbar och Apelsin hemma :) Så d och gröt till frukost. Energikick!
Nu vet jag bara inte riktigt var jag ska göra av energin, för det stormar ute och alla man känner sover om dagarna o lever nattliv i princip. Lite jobbigt nu på sista tiden när jag somnar 21 och vaknar runt 06. Jag e vaken då alla andra sover. Tantvarning eller?!
Men vad hände med ett liv på dagarna? Endast Malin som är vaken dagtid, men hon jobbar ju också dagtid :/ Aja, ikväll ska hon iaf spela på Mono :) Fredag och alla är glada och nöjda, så d blir väl lite utgång efter det. Imorgon sol och strand tack, bort med stormen!






Kommentera inlägget här: