3mni

Roots & Wings

Impuls köp

Kategori: Gran Canaria



Kopte en ny mobil. Inte for att jag behover den, eller for att den ar sarskillt Hi-tec. Men den var sa sot! Liten, enkel o ganska billig. En bra extra telefon. For Gud vet att jag ar duktig pa att ha ihjal mobiler








Swarovski kristaller pa framsidan, o monster pa baksidan



Stina & co ar ute pa "stan" och hanger idag. Men eftersom jag tillbringar varenda natt pa jobb med fulla manniskor och andra Kasbah wierdos, sa har jag ingen lust att se nagot av d pa min lediga dag. Blir hemmakvall med internet (nu nar vi antligen har det) och film. E slutar 01 och koper Burger King mjukglass och pommes med hem till mej, sa gott tillsammans.
Var med Stina o Jeppe en svang till San Fernando idag, kopte dush draperi, sangklade ro lite sant nodvandigt. Sa det ar lite finare nar familjen komme rom 2 veckor :)

Kommentera inlägget här: