3mni

Roots & Wings

Besöka en kär gammal vän

Kategori: Gran Canaria



Nu ska det vändas på slantar och käkas nudlar. För jag tänker tvinga med mej Sara till Rhodos i Juli i en vecka. Förösker få med mej Stina också, och det verkar fungera. Försökte med Tove men tror inte jag lyckades något vidare, envis den där. Bea är ju redan där så skulle vara så kul om vi alla åkte dit på en veckas skön semester. Reunion! Har inte träffat Sara och Bea på 2 år nu :/


Så skönt att bara sola hela dagarna, eller gå och shoppa och sitta på mysiga restauranger. Terranova, Swedco, Elli beach, gamla stan - saknat er! Ingen tid att passa, ingen (pv ;P) att ta hänsyn till. Och när Sara vill festa mer än jag orkar så skickar jag iväg henne och Party-Prinsessan Stina på egna äventyr. För tror inte jag orkar som förr längre ;P Dagen är en prioritet också nu för tiden



Jag vill äta på en massa mysiga restauranger här

Jag vill ha så här kul med Bea igen


Jag vill hänga här


Jag vill att Sara ska bli lite dränkt igen


Vill ha en sån här såklart


Jag vill slöa en massa här, helst på en rosa luftmadrass i vattnet


Men vill absolut aldrig mer vara så här tjockis igen. Alkohol-fett i hela ansiktet, Jisses Amaila!


KOMMENTARER:

  • filosofina säger:
    2012-05-01 | 01:33:34
    Bloggadress: http://therealblog.blogg.se/

    jag vill så gärna! Jag tror jag kommer m iaf. Men jag håller mig på avstånd...

Kommentera inlägget här: