3mni

Roots & Wings

Photo art

Kategori: Gran Canaria



Fastnat i min mobil i timmar, speciellt med foto appar. Jättekul att sitta och leka med. Fattar inte så mkt av Android ännu, men det kommer väl. Efter att det kommit något nytt som alla andra redan har så har jag väl kommit in i Android grejen. Jag behöver lite tid på mej när det kommer nya saker!

Var ute på en sen kvällspromenad förut. Legat inne i lghtn nu så många dagar då vi båda har varit dåliga. Panik i denna värmen. Inte för att jag mår helt bra nu, men var tvungen att få lite luft. Det kom några regndroppar. Kunde lika gärna regnat guld, så skönt var det. Hatar Calima! Fått flytta ut madrasserna i vardagsrummet för sovrummet är för varmt, syrebrist där inne! Så nu ligger vi på golvet med två stora fläktar i ansiktet. Inte bra för halsen, men det finns inte en chans att man kan sova annars



Betsy som valp



KOMMENTARER:

  • Stina & Lucinda - Life in Gran Canaria säger:
    2012-08-24 | 12:12:08
    Bloggadress: http://stinalucinda.blogspot.com

    Är din nya mobil bra? Vet du hur mkt den kostar att köpa på GC :)?



    Har kolat runt lite, och kommer nog flytta till San Fernando...tror att det är bäst för oss...playa gör oss galna, hahaha

  • Stina & Lucinda - Life in Gran Canaria säger:
    2012-08-26 | 12:08:35
    Bloggadress: http://stinalucinda.blogspot.com

    ÅÅÅh Stinis har Gran Canaria abstinens idag!!!

    Kan du kolla på din nya mobil om man kan ha blogger/blogspot app på den :)?

    Isf överger jag iphone och köper en redan idag ;P



    kram!

Kommentera inlägget här: