3mni

Roots & Wings

Livstecken

Kategori: Gran Canaria

 
 
Jag har tagit det här med jordens undergång på dödligt allvar och varit upptagen med att förbereda mig dem senaste veckorna. Därför inte haft tid att blogga ;P
 
Sanningen är den att jag inte har internet hemma längre och att sitta med mobil surfpunkt som jag gör nu tar en evighet
 
Här kommer lite bilder från dem senaste veckorna
 
 
Godis leverans från Norge, snäll gäst/kund som köpt med sig massor till mig
 
 Och godis och andra presenter från Mamma och Farmor
 
Äntligen köpt mig en dammsugare efter två år med sopborste och skyffel... Frihet!
 
Skaffat (räddat) en liten Perser på två månader
 
Varit sjuk och utan röst en vecka
 
Inskaffat lite lyktor och ljusslingor för att få lite julkänsla här i solen
 
 Mamma har varit här och hälsat på och vi tog en liten trip till Teneriffa
 

KOMMENTARER:

  • stina Holmlund säger:
    2012-12-20 | 09:39:04
    Bloggadress: http://stinaholmlund.blogspot.com

    Jag visste det...du sitter där i din lägenhet och väntar på jordens undergång med konserver och stearinljus...hahah ;p

    Meeen, hade inte ni en sån där grej som fick in internet?! Vad hände?

    Svar: Den trilla ner från fönstret o någon stal den. Gran canaria! Man får inte ens ha sina shampoflaskor ifred.
    3ms

Kommentera inlägget här: