3mni

Roots & Wings

Bitterfitta

Kategori: Gran Canaria, Shopaholic



Har helt fastnat i gamla avsnitt av Teen Mom MTV här. Vet inte varför, tycker mest det är bortskämda snorungar som bor hemma, fått barn och tror deras föräldrar ska passa ungen medan dem festar och fortsätter sina liv som vanligt. Men har helt fastnat i det. Kanske för att bebisarna är så söta <3

Slutade 24 idag eftersom vi hade dåligt med gäster igen. Ganska skönt iofs för jag är trött, och helgen kommer bli jobbig. Carnevalen drar igång, med alla dryga canarie ungdomar. Hade helst sluppig hela grejen. Tänker inte ens klä ut mej, i protest! Min chef vill att vi ska klä ut oss. Men såvida inte han tänker betala för det tänker jag inte göra något åt saken. Trött på att jobba som en idiot för minimal lön. Hatar dessutom att klä ut mej. Är väl ingen unge längre! Kan vara kul ibland med vänner. Men inte på jobb, där man ska springa benen av sej i en jobbig kostym medan alla idioter bär sig illa åt.

Dessutom verkar inga av mina vänner ha tid att träffa mig, *tears* Ni vet vilka ni är! Känner mej väldigt dissad (hoppas humorn skiner igenom) ;P Men nu struntar jag i er iaf. På Mån på min lediga dag åker jag och Petra till Puerto Rico för god mat och goda drinkar :)

Jepp, har en dålig dag... Eller vecka ;P
Vill härifrån nu. Tålamod är inte min grej! Tycker inte om att vänta, även om jag vet att det blir bättre snart. Dessutom är jag inte bra på att spara mina pengar när jag är uttråkad här. Fast jag vet att jag behöver dem för framtiden

Så klickade hem lite saker...

;/









Kommentera inlägget här: