3mni

Roots & Wings

Sverige

Kategori: Gran Canaria



Är i Sverige för tillfället, vilket jag inte berättat för så många. Är inte här för en lång tid, var bara tvungen att åka hem och fixa lite saker. Hoppas vara tillbaka på GC och på jobb om en vecka. Annars är det tveksamt om jag fortf har mitt jobb kvar. Men min chef har varit väldigt förstående än så länge.

Somnade kl 23 igår, och vaknade 7 idag. Inte en människa att umgås med vid denna tiden här i mammas hus. Mamma sover, nattjobbare hon med ju. Och resten är och jobbar.

Var förresten inte en problemfri resa hit. Skulle åkt med Spainair, men dem finns ju inte längre. Stod där i check in med hunden och väskan och allting var stängt. Så fick snabbt boka om och åka med Norwegian, där Tiro tyvärr inte kunde åka med. Så är lite orolig över honom ensam med E nu. Han kommer väl inte få mat lr motion på en vecka, och lägenheten kommer vara kaos :/

Nu ska jag väcka lata Betsy och dra ut henne på en promenad





Kommentera inlägget här: