3mni

Roots & Wings

Hetta

Kategori: Gran Canaria, Shopaholic



42 grader och Calima (varma vindar från Sahara) här just nu. Jobba i långbyxor och svart. Tror jag smälter bort!
Tuppade av idag efter jobb. Och mördande mensvärk hela dagen gjore ju inte saken bättre. Hade bytat liv med vem som helst idag, bara jag slapp vara jag. Måste nog bli bättre på att få i mig salter och mineraler, inte bara dricka vatten som en idiot, för det räcker ju tydligen inte. Och aptit har man ju ingen i denna värmen. Skulle kunna leva  på sallad, frukt o ch glass... allt som inte är varmt. Hört att starkt kaffe ska vara bra för att stå emot hettan, vet inte om jag ska tro på det. Dessutom tycker jag inte om kaffe så tänker inte tvnga i mig något for den sakens skull om jag inte är säker på att det ens är sant



Men jag har coola skor med bling iaf, alltid något ;)

(Och halvmålade tånaglar! E undrade varför jag alltid målar halva naglarna. Men så är inte fallet, det är bara månaders gammalt nagellack som växt ut och jag har inte ork att göra något åt saken, inte så hög prioritet på det direkt. Men han kan gärna få tro att det är nån ny grej. Undrar om han går på att det är inne att inte raka benen också, skulle bespara mig på mkt besvär :P)







Kommentera inlägget här: