3mni

Roots & Wings

The old cat lady

Kategori: Gran Canaria



Det kommer vara jag som gammal. Jag min skosamling, och katter och hundar. Kommer sitta och vara bitter och tycka alla man e svin. Lat oss hoppas att det inte blir sa, men man vet aldrig...

Sitter vid datorn med Tyson och senaste gatubarnet. Var ue med Tiro igår och hittade en liten kattunge pa en trafikerad vag. Elkins min nar jag kom hem med annu en katt i famnen var bara obetalbar.
Har varit runt och forsokt spara agare, for den ar for ren och valdoftande for att vara gatukatt. Hoppas verkligen att nagon saknar den, for jag har inte plats for fler djur har inne nu. Tyson har redan haft ner min dator  golvet 3 gngr och Tiro har tuggat sonder mina nya skor. E det ingen annan pa denna on som kan tanka sej ta hand om lite hemlosa varelser, jag kan inte ha alla! Och dem tycks dra sej till mej allihopa...


Såhär ser det ut när jag sitter vid datorn, och när jag tittar på TV, sover, sitter på WC... ja dem följer mej överallt helt enkelt











Kommentera inlägget här: