3mni

Roots & Wings

Min kväll

Kategori: Gran Canaria

 
 
Blev inte ledig i Måndags då min chef behövde byta min dag. Så det blev idag istället. Varit en väldigt lugn dag och lång sovmorgon, vilket jag behövde.
Vi var och åt på Casa Viejo med hela Elkins familj. Det var min ide' att vi bjöd dem på middag allihopa eftersom jag haft väldigt bra med dricks dem sista veckorna. Och eftersom vi ofta äter hemma hos hans moster då vi inte orkar laga mat eller har något hemma så tyckte jag det var dags att bjuda tillbaka
 
Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Tittat på Dr 90210 med massa skrämmande operationer. Snart har jag sett så många plastik operationer i detta programmet att jag kan utföra en på egen hand. Stina, billigare hos mig, det är gratis att vara försökskanin ;)
 
Färgat håret i en mörkare nyans, mest för att få bort min solbketa guld-randiga hårbotten. Det var dock lite av en skräckupplevelse när jag sköljde ut och fick typ ett kg hår i näven. Var nära till tårar där! Men har nog inte bara med färgen att göra då jag tappat väldigt mycket hår på sista tiden. Vitaminbrist eller något kanske?! Som tur är har jag ju några kg hår kvar ändå eftersom jag har troll kalufs. Men ska bege mig till apoteket och inhandla vitamintillskott
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • stina Holmlund säger:
    2012-11-15 | 10:59:41
    Bloggadress: http://www.stinaholmlund.blogspot.com

    hahaha vem vet..efter en vild kväll på Plaza, KANSKE jag vågar lägga mig på ditt operationsbord ;p men hoppas inte för mkt!


Kommentera inlägget här: