3mni

Roots & Wings

Pappa <3

Kategori: Gran Canaria

 
 
Saknar dig, särskillt på en dag som denna
 
 
God looked around his garden
And found an empty place;
He then looked down upon our earth
And saw your tired face.
He put his arms around you
And lifted you to rest;
God's garden must be beautiful
He always takes the best.
He knew that you were suffering,
He knew you were in pain,
He knew that you would never heal
On this earth again
He saw your road was getting rough
And the hills were hard to climb;
So he closed your tired eyelids
And whispered "peace be thine."
It broke our hearts to lose you,
But you didn't go alone,
For part of us went with you
The day god called you home
 
 

KOMMENTARER:

  • stina Holmlund säger:
    2012-11-12 | 10:50:26
    Bloggadress: http://www.stinaholmlund.blogspot.com

    Eftersom att jag har gått ner i vikt så jädrans fort (har dietat som ett jäkla svin, haha) så är det bättre att jag lägger på mig lite innan, eftersom efter kommer jag knappt kunna äta + att immunförsvaret blir bättre :)
    Haha, nu är det hålla sig från cigg och alkohol, yeeeeey, haha...

    Eller hur, men jag tror att hennes tuttar blev större och större för varje säsong, haha!
    Jag och Agnes pratade om Polen...men kanske tur att det inte blev så, har googlat en hel del och hittat massa knasigheter som hänt där!

    <3

    Svar: Ok, fattar! Plus ingen Scandic sprit varje dag, då e d inte konstigt du gått ner :P Anade att d va nåt sånt, äta är säkert d sista du vill sen när du har ont :( Ja jag har med hört massa skräckhistorier om Polen!
    3ms

Kommentera inlägget här: