3mni

Roots & Wings

Kan ingen förbättra denna appen någon gång?!

Kategori: Gran Canaria

 
 
Många av bilderna blir felvända och går inte att vända rätt. Väntat på att det ska förbättras men det händer ingenting. Så här kommer lite fler (antagligen felvända) bilder


Flyttat igen. Tillbaka till Las Olas. Men denna gång på fjärde våningen. Så förhoppningsvis kan ingen sno åt sig mina shampo flaskor och tvätt nu

Plus att vi har en billigare hyra med el och vatten inkluderat.Var pest och pina att flytta allt på en dag bara. 6 timmar höll vi på. Från fjärde våningen till fjärde våningen i byggnaden brevid. Enda dagen på året som hissen var ur funktion pga av regn dessutom! Dagen efter hade jag så ont i armar och ben att jag knappt kom ur sängen


Vi har målat om och fixat. Jag har fått välja precis så som jag ville ha det och trivs mycket bättre än i den förra lägenheten vi hade här. Plus att vi nu ska skaffa internet hemma vilket inte gick på Las Faluas. Så nu har vi ett extra sovrum igen och folk kan börja komma och hälsa på när som!

 

 

 
 
 
 

Hittade lite billiga grejer idag i Las Palmas

Mörklila jeans med hög midja, 2 oversize skjortor och en jumpsuit
 
 
Kommentera inlägget här: