3mni

Roots & Wings

Wtf

Kategori: Allmänt


(Just bara för att jag inte kom på nån rubrik, o d va d första som dök upp i min skalle...)





2 dagar att jobba, sen e d "Outta here" Om man inte åker på Vinterkräksjukan eller nåt, går ju runt. Hade d förra året, önskade ärligt talat att någon skulle avliva mej då :-P Snälla inga sjukdomar nu =/

Jag e sån att när jag jobbar blir jag på mycket bättre humör. När jag vet att jag har något att göra med min dag, sysselsättning! Skulle jag bli arbetslös hade jag nog blvit väldigt deppad, även om jag e ledig länge känns d så (inte när man har något planerat klart, ska åka bort eller har annat att göra). Men om jag bara ska gå hemma. D kan vara skönt 1-2 dagar, eller när man e sjuk. Men inte annars, går enr mej helt, får inte nåt gjort o allt känns meningslöst! Måste träffa folk, ha nån att umgås med. Pallar inte bara vara med mej, o mina tankar. Inte roligt att va med mej själv, jag är faktiskt rätt störd, och jobbig :-P Går mej själv nerverna ibland!
Ha ha, vad konstigt detta lät, en schizofrens dagbok typ ;-P






  
Tisdag :-)






Just nu har jag bara en sån där himla lust att köpa häst igen.Vet inte vad det är, men skulle va kul! Om inte för o ha en egen så för o köpa en unghäst o rida till ett tag o sedan sälja, tjäna lite pengar med. Men jag ska inte, man blir ju så fast, inte min grej just nu! Men måste va ärlig o säga att jag saknar d en del... känslan, stallet, tävlingarna, hästfolket, formen man va i (skämtbart mycket bättre än nu :-p), kompisar, o mina unerbara djur allra mest





Mynta <3 Lilla underbara





Kalinikta
Adios

KOMMENTARER:

  • Tove säger:
    2008-12-30 | 18:57:20
    Bloggadress: http://theedge.blogg.se/

    haha skitzo e vi allihopa, allihopa... å jag saknar mina travare.. uurk

  • elin säger:
    2009-01-02 | 23:24:57

    emma det hade varit skit kul. vi får komma på ngt;)

  • mamma säger:
    2009-01-03 | 18:03:48

    vi vet att du e störd. men man behöver ju inte berätta det för hela världen

  • gila säger:
    2009-01-05 | 10:57:52
    Bloggadress: http://glorytogila.blogg.se/

    Jo tyvärr är dem rätt dyra! Men jag ska nog försöka köpa en ändå ;) Du kunde väl köpt ngn kopia nere i Thai?? Men deras storlekar passar inte mig... God fortsättning själv!

  • elin säger:
    2009-01-05 | 16:33:01

    vad har du för mobilnr?

Kommentera inlägget här: