3mni

Roots & Wings

Gäsp

Kategori: Allmänt



Titta Anna... kan d  blir mer underbart ;)


     



Enormt trött just nu, Tror aldrig mina ögonlock varit så tunga förr, en dag kvar sen lite ledigt! Och vad e d första jag tänker på att göra... sova :-P Få sova tillräckligt många timmar om natten, d va längesen. Blev inget stan idag, jag hade ingen ork och Anna hade inte tid. Så va hos mamma, gick en lång runda me alla hundarna o käka middag där istället efter jobb. Tar stan på Onsdag! Kanske kan klämma in en bio med, vill se "En shoppaholics bekännelser". Vi va o såg "Dumpa honom" i förra veckan, den va riktigt bra. Bästa jag sett på länge. Blev lite kär i ena killen i filmen haha, d e nåt spec me bartendrar, även om dem inte ens är söta e d nåt ;) Till o me Anna höll me, fast vi aldrig tycker samma annars.
Solen skiner iaf, o fåglarna kvittrar. Kan d bli bättre, förutom att man bara längtar till värmen ännu mer, bort till solen.Trött på o frysa, att sova i raggsockor o munktröja. Visserligen svettas alla andra ihjäl när jag fryser, tror jag föddes i fel land.

Trevlig Måndag kväll allihopa!





Frida och Elina när dem va hos mej i Tisdags!




Lördag!

Hörde precis Pokerface förresten o kom o tänka på i Lördags haha, tror jag kommer förknippas lite med den låten från och med nu :-P Snacka om lycklig...



KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2009-03-31 | 19:28:07
    Bloggadress: http://oneworldonedream.blogg.se/

    Jo Emma, det ser helt UNDERBART ut! Vi kan väl åka på engång? Kanske inte. Förresten, din spanska var flytande och poker face är en djävligt bra låt att festa till!! "Anna, det är skit bra, nu känner vi DJ:n"!! Hahaha!! ;)

Kommentera inlägget här: