3mni

Roots & Wings

Saturday, I love you like gold

Kategori: Allmänt




Många som inte fatta rubriken, d e en Volbeat låt! Jag har inte gått o kärat ner mig i nån ;) Bara i världens bästa band <3

http://www.youtube.com/watch?v=I5O2eetp5tw





Blev pizza & filmkväll igår o Mc Donalds idag, ushjamen! Vi var bara hemma o såg film igår, jobbar ju hela helgen. D va jag, Emil o stackars gipsade Anna. Anna & jag ville se Hannah Montana haha, så vi hyrde den, svinbra! Nee men gillar hennes farsa starkt. Ska hitta mej en cowboy med en ranch, sen e jag lycklig ;D
Mor min är ju på Gran Canaria, med sej hade hon min kamera, men igår tappa hon bort den och sin mobil o pengar, hon e klyftig min mamma.
Min bror hade köpt en mini-liten rosa datormus till mig idag när han kom hem, utan jag visste d. För han tyckte den passa så fint till min dator. Gulligt :)






Pallar aldrig sitta o läsa andra bloggar, bara folk man känner, som mina vänner. Men läser faktiskt några nu o man blir lite beroende. Fastnat för Foki, Egoina och Kandee (Tjejen är helt grym på att teckna, skitsnygga tröjor)



Jag har dessa två förresten, bara så ni ente tror jag kommit över mitt shoppingberoende (Har nåt tomrum jag behöver fylla hade Dr. Phil förmodligen sagt, & Eve håller nog med ;P) Hah! Blir ju glad bara jag får gå in o köpa mjölk på ICA eller Plåster på Apoteket, bara jag får handla... va ett skämt för o klargöra för dem mindre begpvade där ute! Truth is, Jag älskar bara kläder, skor o rosa elektronik saker ;D






Kommentera inlägget här: