3mni

Roots & Wings

Finbesok

Kategori: Gran Canaria



Idag var jag inne och kollade mitt konto, vilket jag helst undviker :/ scary! Sista lonen fr Sverige va iaf tacksam, men nu ar den tryggheten slut. Sitter och betalar dem sista rakningarna hemifran nu sahar mitt i natten (vant pa dygnet en del ju). Ska snart ata forsta maltiden pa typ 12 h. Har en liten slav i koket som snallt steg upp mitt i natten och laga mat at mej ;)
Anledningen till att jag inte atit innan ar att jag akte pa en matforgiftning for 2 dagar sen, och magen har inte varit sej sj sen dess. Matt illa av att se pa mat. Och kan ju lova att nagon kebab ror jag inte pa mkt lange :/

Annars har det inte hant sa mkt har. Vi solar, vi sover, vi hanger pa Plaza, vi jobbar (vissa ;P)
Vi umgas helt enkelt, aldrig en ensam stund pa denna on!
Karolina akte hem igar, efter en veckas roligt besok. Sakna det gamla ganget nar vi umgicks med henne. Tur hon har lovat att komma tillbaka iaf.

Nu ska jag ata Tortilla de Espanol, sen film och sova <3





KOMMENTARER:

  • Stina Holmlund säger:
    2010-10-31 | 17:30:42
    Bloggadress: http://stinaholmlund.blogg.se/

    Haha ja visst är det..fast nu är snön borta iaf OCH hoppas att den håller sig borta ett tag till:)



    Åh vad snällt! :D ska kolla upp om jag kan hitta någorlunda billiga flygbiljetter!



    Vars jobbar du nu?



    Puss!

Kommentera inlägget här: