3mni

Roots & Wings

Sista helgen i Svea

Kategori: Allmänt



Lyckats bli sjuk, feber och halsont. Lagom nu, precis till avresa. Men som tur är har jag packat det mesta, så blir hemma vistelse med alvedon & co helgen ut.
I Torsdags efter jobb var Anna och jag i stan. Shoppa och käka onyttigt, för det är dte vi gör bäst :P Anna kommer en sväng imorgon också och säger hejdå. Hon ska försöka komma och hälsa på mig dock, så det hoppas jag på. Annars är vi alltid båda på resande fot och ibland går det länge innan man ses. Men det är alltid som vanligt även om det gått ett tag, enkelt och lättsamt :)
En hel del som vill komma och hälsa på som det verkar. Så hoppas mina kära roomies inte har något emot inneboende då och då ;) Så Anna, Bea, Tina, Iran-Sara, Blond-Sara och Sara i Dalarna... bara att leta flyg haha. Shit vad är det med att alla heter Sara ;P
Dessutom kommer mamma i Nov. Dem har bokat idag :D 15-22 Nov. Så behöver inte sakna mamma för länge!

Nu ska jag försöka ta bort lite från min resväska. Tycker inte om att skiljas från mina kläder och skor, men den väger som en kossa för tusan!







KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2010-09-26 | 13:40:54

    Kul att du skrev Dalarna och inte Norrland nu vart jag riktigt impad :D

Kommentera inlägget här: