3mni

Roots & Wings

Oreos

Kategori: Gran Canaria



Onsdag, min lediga dag. Sa fattigt med en ledig dag i veckan. Tur att det snart ar jul o vi ska hem till Sverige, ska bli skont att slippa jobbet. Trottnat ordentligt pà sana har jobb nu. Lust att halla dinkarna over huvudet pa folk aldeles for ofta. Finns for mkt korkade manniskor, o en stor del tycks dras hit.
Behover lite tid att tanka igenom vad jag vill ocksa, vad vi ska gora. Synd att pengarna inte vaxer pa trad, da hade jag inte varit kvar har lange till.

Hangde ett tag med Stina vid poolen idag, resultat tomato-face. Inte solat pa manga veckor, levt som en vampyr.

Blev sen det en tur till Atlantico och sedan hyrde vi fimer. Sa nar E stack till jobb var jag hemma o kollade pa film.




Nya favoriten, Oreos med vit choklad



For o fa fram lite positivitet i detta inlagg sa ar det inte langt kvar tills familjen kommer nu. Ska forsoka fa mer an en dag ledig nar dem e har, far se hur det gar...

Och imorgon ska jag hamta min nya mobil. Alskar att ju att ga till posten har, dem ar sa fruktansvart effektiva?!



KOMMENTARER:

  • Maria säger:
    2011-11-29 | 05:49:59
    Bloggadress: http://miiros.blogg.se/

    Lyckades lista ut att du oxå bor på Gran Canaria..vart bor du?

Kommentera inlägget här: