3mni

Roots & Wings

Underliga drömmar

Kategori: Gran Canaria

 
 
Sovit väldigt konstigt på sistone. Vaknar hela tiden av mina drömmar
 
Igår drömde jag att jag hade en massa kaniner. Kanske ett tjugotal, fråga mig inte varför?! I drömmen rymde dem allihopa på en gång och jag var tvungen att springa omkring och jaga efter dem. Dem flesta vet ju hur lätt det är att jaga en skrämd kanin? Vakna i ett smått stressat tillstånd
 
Dagen innan drömde jag att jag hade ett enormt akvarium med massor av fiskar. Akvariet sprack såklart och allt vatten forsade ut. Fiskarna låg och sprattlade på marken och jag skulle försöka rädda allihopa genom att lägga dem i glas vattenglas. Tills glasen tog slut och det fortfarande fanns många fiskar kvar att rädda. Vilken panik!
 
Vet inte alls vad som menas med dessa drömmar. Drömtydning någon?
Jag har iofs haft både kaniner och fiskar när jag var yngre och jag var lika förtvivlad varje gång någon av dem dog
 
 
Hade Guppys som liten. Dem ynglade av sig kan man lugnt säga. Men jag kunde inte låta dem äta upp sina egna bebisar som dem normalt gör. Det var så hemskt! Så jag satt vakt och räddade alla dem små. Vilket slutade med att jag hade 4 akvarium istället för ett
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • stina Holmlund säger:
    2012-11-19 | 11:32:23
    Bloggadress: http://www.stinaholmlund.blogspot.com

    konstiga drömmar!!! Googla på vad det kan betyda :)
    Har också haft helt sjuka drömmar den senaste tiden, men jag har drömt att jag har varit ihop med äckliga gamla workers på Gran Canaria, haha!
    Kan inte nämna namnen här....och vet inte ens om jag vågar göra det för dig, hahah :p

    haha by the way, kul att du gör reklam för sexuellt överförbara virus på din blogg, hahha

  • stina Holmlund säger:
    2012-11-20 | 10:47:56
    Bloggadress: http://www.stinaholmlund.blogspot.com

    hahaha kan inte berätta...PINSAMT!!!!
    Dessutom kan du skratta så att du ramlar ner för balkongen, och det kan vi inte riskera!

  • stina Holmlund säger:
    2012-11-27 | 13:02:55
    Bloggadress: http://stinaholmlund.blogspot.com

    DU MÅSTE läsa den! Så sjukt jäkla bra, har redan läst ut den, tog bara två dagar, har suttit fastklistrad som en glasögontönt, haha! Jag packar ner den till dig när jag kommer ;)
    Har du läst The Dirt?
    Har även Slash och Guns'n'roses om du vill läsa?!

Kommentera inlägget här: