3mni

Roots & Wings

Tidsbrist

Kategori: Gran Canaria, Shopaholic

 
 
Har bara ork att blogga på min lediga dag just nu. Har dessutom inte så mycket att blogga om resten av dagarna då jag bara jobbar och sover, vilket inte är så intressant. Är mestadels för trött för att tänka ut något för den delen också. Men jag tjänar pengar iaf så förhoppningsvis är jag lite rikare nästa sommar och kan göra något av det jag planerat.
Idag tvingade jag mig själv upp i tid och fick lite soltid trots att jag bara sovit fyra timmar. Vi åt sedan i Vecindario och jag var inne på The Body Shop en runda. E använder mitt bodybutter i smyg och jag har nu listat ut att det är därför det tar slut så fort. Inte den billiga sorten heller, utan den från Body Shop såklart. Vet inte vad jag ska tolka detta som! ;P Inte tjuveriet i sig men att han använder vaniljdoft :/
Hittade även en liten perfym från Essence. Ett märke jag börjat tycka mycket om. Väldigt bra priser och produkter. Har deras lip plumper och mascara också
 
 
Nya vanilj doften. Suttit och sniffat på den hela kvällen, lyckorus!
 
 
 

KOMMENTARER:

  • stina Holmlund säger:
    2012-10-30 | 09:29:44
    Bloggadress: http://www.stinaholmlund.blogg.se

    Haha Elkin doftar vanilj, hahahha
    Ååh, jag vill va på GC NUUUUUUU!
    By the way, hittade inte din foundation :/ kollade iofs bara inne på Åhlens! Ska kolla på kicks och Nk :)

Kommentera inlägget här: