3mni

Roots & Wings

Back home

Kategori: Gran Canaria, Shopaholic

 
 
Hemma igen. Lagom till hettan. Det är så fruktansvärt varmt nu att man lider vissa stunder. Jag har börjat jobba igen. Dock inte heltid utan hoppar in några dagar i veckan, vilket duger fint åt mig just nu. Men vi har bytt lokal pga brand i den gamla. Och istället för 3 min till jobbet har jag nu 20 min till och från. Dagen I-lands problem eller hur! Det gör mig ingenting att jag måste gå lite extra, det är bara bra. jag har dessutom några semester kilon att gå ner. Men just nu i denna värmen, när solen gassar och jag ska gå i svarta kläder känns det lite motsträvigt. Vintern är välkommen i denna delen av världen!
 
 
 
Lite saker jag inhandlat under sommaren. Varit dålig på att uppdatera som vanligt
Man kan aldrig ha för många skor!
 
 
 
Från ChooseHope (Cancer Awareness products). Beställde armband till mig och mamma. Dessa låg och väntade på mig i Sverige
 
Molly fick en ny häftig säng
 
Och en vattenfontän, för riktigt trendiga katter ;)
 
Bling och rosa till mobilen. Fanns massvis i Thailand. Kunde köpt med mig ett dussin
 
Äntligen fick jag mina Easytone
 
Mer till mobilen
 
Snygg väggklocka. Såg den hemma hos min bror och åkte direkt in på Biltema och köpte en. Fjärilarna hittade jag i nån inrednings butik och tyckte dem passade perfekt med klockan
 
Sommar doft och sommar färger
 
Ett par skor till. Hittade dessa i Thailand
 
 
Kommentera inlägget här: