3mni

Roots & Wings

Semester

Kategori:


Denna veckan började inte så bra. Jag har tappat min mobil i en hink med vatten och klorin när jag städade. Samma dag trillade jag i trappan (vilket jag visserligen gör ganska ofta), men denna gången slog jag mig och har fortfarande ont överallt. Tvättmaskinen slutade fungera igår.
Och när jag skull ta fram min gamla iphone som reserv mobil fungerade den inte heller. Lämnade in den för att se om det gick att fixa, men varför skulle det vara så enkelt? Den måste skickas till Barcelona då dem inte har någon Apple store här, vilket känns lite surt med en iphone 4s med en månad kvar på garantin.
Och ovanpå allt är hunden dålig i magen och ska ut och göra ifrån sig 20 gngr per natt.
Så nu hoppas jag på lite tur resten av veckan. Kanske hitta lite pengar på marken eller något?! Man kan ju hoppas iaf



Mina ögonstenar
Kommentera inlägget här: