3mni

Roots & Wings

Bañaderos

Kategori:

 
Adopterat en liten krabat till Emil. Övertygade honom att skaffa en kompis till sin katt. Så nu bor han här hos mig tills pass och vaccinationer är klara.
Det finns så många katter och hundar som behöver hjälp här. Jag har själv adopterat en hund därifrån för några år sedan, som nu lever som en prins hos min Farmor & Farfar i Sverige.
Om det är någon i Sverige som vill hjälpa ett litet liv så ställer jag gärna upp. 70€ betalar man för adoptionen och får då vetr besiktning, vaccinationer, chip och kastrering (på katter). Jag kan ha djuret hos mig och ordna med pass och vaccinationer, då det tar några veckor. Om det är någon som är på semester kan man ta djuret med sig hem på flyget, kostar runt 50€. Om det inte finns möjlighet till det tar jag gärna den med mig nästa gång jag flyger till Sverige. Funkar såklart även med Norge, Danmark om man är villig att åka och hämta den i Sverige (eller Köpenhamn då jag oftast flyger dit)
 
 
Titta gärna in på deras Facebook sida. Det är visserligen på spanska. Men det kommer dagligen in nya djur och bilder laddas upp där. Det finns inte så mycket information om djuret på sidan då den drivs av volontärer och inte anställda. Utan man fastnar för ett djur och sen åker man (jag) dit så snart som möjligt och letar uppd djuret. Dem tvingas nämligen ta bort många djur dagligen, och dem har endast 21 dagar på sig att bli adopterade
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: