3mni

Roots & Wings

Kärlek

Kategori:



Finns inget finare än barn som älskar djur, och vet att behandla dem varsamt och med respekt, och med mycket kärlek.
För det finns inget som gör mig så förbannad som när barn är elaka mot djur och behandlar dem som smuts. Hur föräldrar kan uppfostra sina barn på det sättet är något jag aldrig kommer att förstå.
För mig säger det allt om en människas personlighet genom att se hur dem behandlar djur. Är du respektlös mot ett djur tappar jag all respekt för dig! Då kan man inte ha mycket innanför skallbenet enligt mig




"Vi har kärlek" så söt ❤

Hon var så ledsen för att hon inte hann säga hejdå till Molly. Riktiga krokodiltårar, stackars. En Perserkatt på önskelistan till Jul!



KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-09-18 | 23:05:32

    ❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här: