3mni

Roots & Wings

Vinterland

Kategori: Allmänt



http://www.youtube.com/watch?v=F4QiSL4V0sE




Precis varit ute i vinternatten me hundarna, i den fina snön. För den a faktiskt fin just nu, soligt om dagarna o massa glittrande snö. Även om våren e saknad.
Idag va d 6e dagen i rad, 2 dagar kvar sen är jag ledig :-) En dag då :-P
Konstigt nog att när man e van att jobba mycket och blir ledig, så har jag inte en aning vad jag ska hitta på. Jobbar ju nästan alltid om helgerna, o blir ledig nån gång mitt i veckan. Vad hittar man på liksom, alla andra jobbar! Bara jag som har dålig fantasi tror ja.
Var o solade idag, va längesen, började likna en riktig blekis, typisk svensk med andra ord ;)
Min bror e just nu i Sthlm, ska se ACDC på sön, avis som f-n, ångrar att jag inte köpte biljett när han fråga =( Vill också!

Längtar till den 14e, låt tiden gå fort nu! Helt gäng blev vi som ska åka, o d tycks bli fler o fler :-)
Sen när jag kommer hem ska jag leva riktigt svensk sommar, som man missat i 2 år. Med grillning, marknader, nån utekonsert, sommarregn o den underbara naturen här hemma under sommaren. Särskillt här på landet <3

Anna så fort våren kommer ska vi ut på hästäventyr me ;) Mysigt!

Nu ska jag lägga mej, o se en film eller nåt, i lugn o ro... slippa tänka "måste sova, om 5 timmar ska jag upp, måste sova, 4 timamr kvar, 3 timmar osv" :-P Hatar sömnproblem! Jobbar kväll imon, sovmorgon... Underbart! Den som ringer eller messar e dödens ;-)

Buenos noches ppl



Kidsen har redan somnat!



If I were a boy, even just for a day
I'd roll out of bed in the morning and throw on what I wanted and go
Drink beer with the guys, and chase after girls
I'd kick it with who I wanted and I'd never get confronted for it
Cause they stick up for me

If I were a boy
I think I could understand


If I were a boy, I would turn off my phone
Tell everyone it's broken so they think that I was sleeping alone
I'd put myself first and make the rules as I go
Cause I know that she'd be faithful, waiting for me to come home
To come home

But you're just a boy
And you don't understand





KOMMENTARER:

  • elin säger:
    2009-02-18 | 18:16:52

    jag vill följa med på hästäventyr!!!!!:P

  • Tove säger:
    2009-02-19 | 22:19:45
    Bloggadress: http://theedge.blogg.se/

    Ååå vovsingarna e såå söööta! skönt att du får jobba iaf.. själv e man pank. iik.

Kommentera inlägget här: