3mni

Roots & Wings

Vårsol

Kategori: Allmänt



Min lilla, lilla lght...











För liten garderob :( Stora problem där, hade walk in garderob förut ju! Hur ska man få in mer?!



Läste precis Eves blogg, o såg det sötaste inlägget hon skrivt. Fan vad jag saknar dig också gumman, blir tårögd när jag läste d :) Känslig man kan vara ibland då! Kommer o hälsar på dig o lillen i sommar. Saknar Rhodos och förra sommaren me när jag tänker på d nu. Glad att jag bara ska dit en liten tur på semester i år, hade inte blivit samma att säsonga i år, d känns redan, va rätt val! Det blir en semester dit tillsammans nästa sommar, Larry får stanna
hemma o va barnvakt ;)
(L)




Mamma och lillebrorsan var o hälsade på idag. Var i stan och shoppade lite och åt ute! Imorgon är ledigheten över, jobb igen som vanligt!





Lite bilder från Elinas dop för några veckor sedan...



           

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2009-03-16 | 22:12:16
    Bloggadress: http://oneworldonedream.blogg.se/

    Vad bra soffan passar in i din mycket lilla lägenhet! =D

  • Bea säger:
    2009-03-17 | 13:54:25

    va fin lägenheten e:D saknar dej massor gumman (L)

  • Tove säger:
    2009-03-19 | 19:32:38
    Bloggadress: http://theedge.blogg.se/

    mysig lya du har. =). Det är på ett vandrar hem, lite vardagliga sysslor typ två dar i veckan, mest städ. kraaaam

  • Anna säger:
    2009-03-27 | 20:07:54
    Bloggadress: http://oneworldonedream.blogg.se/

    Japp 10 min från havet och 30 min från Hollywood. Men vad gör man inte för pengar och jag tjänar mer pengar på att jobba med barn just nu! Men man kan ju alltid åka dit på semester i framtiden! Ska du med?

Kommentera inlägget här: