3mni

Roots & Wings

Las Olas

Kategori: Gran Canaria



Haft lite ide'torka på sistone. Vad ska jag skriva om, varje dag e ju likadan, samma sak alltid. Men så är det ju inte egentligen. Umgås varje dag med världens sjukaste men underbaraste människor. Riktiga säsongare, riktiga fyllon! Och varje dag händer något som får en att skratta sig till magont, varje dag kläcker någon ur sej något helt sjukt. Så tar folket runt omkring mig som inspirationskälla, särskillt eftersom att så många är vääldigt roliga över mej o min kamera o att det mesta dokumenteras. Dem flesta vill ju bara tömma och glömma så att säga... men den gick inte längre ;)

Alla workers på Las Olas e trötta, slitna, försupna workers... o alla hjärnceller lever inte i harmoni med varandra. Här kommer veckans favoriter:



Lisa
- Min tamagotchi blev en kackerlacka (vet inte varför men Lisa levde sej plötsligt tillbaka till barndomen då hon var bekymmersfri o lycklig)


Fanny the bunny - Jag ska bilda en grupp på fejjan: "Alla vi som hatar när tiaran fastnar i sänggavlen" Ja d kan ju tolkas hur man vill


Sen har vi Mange, allas vår favorit, för mej räcker det att han öppnar munnen så garvar jag!
Vi hade lite lekar på kvällkvisten för o liva upp tillvaron o Mange hängde inte riktigt med i dem enkla reglerna Mange till Henke - Du fuckar mitt huvud med din kuk hela tiden
Eller ordleken som avslutades med Manges "När jag var bäng körde jag av vägen"


Henke som då tycker sej fatta allt så mycket bättre än stackars lille Mange - Mange alltså du är så trröög, din hjärnhalvor har fan bytt planhalvor




Las Olas familjens inside tabbar som man kan ligga o garva åt när man ska sova asså! Kommer sakna alla, för det drar några nya varja vecka nu!


 



Tänker dessutom klargöra en sak här och nu,Fanny tyckte hon skulle vara väldigt rolig igår kväll och la upp en fin status där hon tagga mej på Fejjan: "@Emma Nilsson kan inte bli gravid för hennes ragg är inte könsmogen"

(Mamma Fanny är idiooot och mytoman och helt tappad, tro inte på allt du ser på Fejjan ;D)





KOMMENTARER:

  • agnes säger:
    2010-04-22 | 02:31:54

    asså det är klart... du vinner priset för den sjukaste och galnaste människan på Gran Canaria. Det finns bara en som du Emma :-)

Kommentera inlägget här: