3mni

Roots & Wings

Going back out

Kategori: Gran Canaria

 
 
Jag sa att jag aldrig mer skulle dricka förra gången jag var ute. Blev så bakis dagen efter att det kändes som jag ville krypa ur mitt eget skinn. Jag är sällan ute och dricker nästan aldrig längre. Så när jag väl gick ut den kvällen räckte det med några drinkar för att jag skulle känna mig helt borta... och helt död dagen efter. Sen ska det ju tilläggas att jag var ute med Party-Prinsessan själv, Stina och att jag inte druckit en droppe på typ 6 månader. Så kanske inte så konstigt att det gick som det gick!
 
Hatar fyllesjuka, det är en sån pina att det känns helt enkelt inte värt att dricka. Varför förstöra en hel dag för en enda kväll, hur kul man än har?! Men för er som mår hur bra som helst dagen efter, som kan dricka litervis utan att bli dåliga... kul för er, inte alls orättvist!
Men ikväll ska jag ge det en chans till. Ska dock hålla mig ifrån fulspriten som Stina alltid får mig att dricka i slutända (trots att jag försöker låta bli). Så jag planerar att må helt ok imorgon, positivt tänkande!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: