3mni

Roots & Wings

Ni kan inte mena allvar?!

Kategori: Gran Canaria, Så tycker jag

 
 
Varit en lång jobbig helg. Satt på akuten med E från kl 06 i morse och fick åka hem vid 11. Tror jag har sovit sammanlagt 10 timmar på 3 dygn. Fördelen är iaf att jag kommer sova hela flygresan utan problem imorgon. 20 timmars flygresa med 2 byten... Men det kommer att vara värt det. Ska bli så skönt!
 
 
 
Vet knappt vem Bieber är eller vad han sjunger. För mig ser han ut som vilken snorunge som helst.
Men satt och läste lite bloggar och fick se denna videon. Kunde knappt tro att det var seriöst...
 
 
 
Jag finner inga ord för att beskriva detta. Pinsamt, patetiskt... det räcker inte!
 
 
Sen kom det upp en massa relaterande videor vid sidan. Det måste vara ett skämt?! Finns det ingen gräns för hur dumma folk får lova att vara? Spärra in hela bunten på psyk så kan dem sitta där och gråta och skära sig tillsammans. Tror knappast att killen bryr sig särskillt mkt heller. Han måste säkert få det att se så ut i media. Men det berör honom säkerligen inte så mkt som dessa fanatiska fans tror. Stackars människa!
 
 
 
 
 
Att han rökat på någon gång är säkert mindre farligt och oroväckande än detta beteende. Inte för att jag förespråkar droger, men han kan ju iaf inte bli mer skadad i skallen än hans fans redan tycks vara
 
 
Kommentera inlägget här: